- Er zijn geen items meer in uw wagen
Faq
U kunt een mail sturen naar info@partsdirect.nl of bel ons op 088-73 77 700
Onze klantenservice beantwoordt graag uw vragen over onze producten of over uw order.
KVK-nr: 08057917
BTW-nr: NL001417897B01
Rondebeltweg 51
1329BP Almere
UIT WELKE BETAALMETHODEN KAN IK KIEZEN?
U heeft de mogelijkheid tot betalen op rekening, creditcard of iDEAL.
Daarnaast is betalen via een bankoverschrijving (uitgestelde betaling) mogelijk. U ontvangt dan een email met een betaalreferentie en bankrekeningnummer. Betaal dan binnen 8 dagen.
Als uw betaling geaccepteerd is, ontvangt u een digitale orderbevestiging op het e-mailadres dat u heeft opgegeven. U heeft uw truck(s) binnen 2 werkdagen in huis als u kiest voor een direct betaling via iDeal of creditcard.
WANNEER ONTVANG IK EEN FACTUUR VAN MIJN BESTELLING?
Zodra uw order verzonden wordt vanuit ons magazijn, ontvangt u een digitale factuur.
WANNEER ONTVANG IK MIJN BESTELLING
Uw bestelling ontvangt u afhankelijk van het moment waarop u heeft besteld. Ook zijn er verschillende verzendmethoden waar rekening mee gehouden moet worden. Wanneer het onderdeel besteld is en op voorraad is, zal het onderdeel of nog dezelfde dag of de volgend dag verstuurd worden. Is dit niet het geval, dan kan het zo zijn dat de levering iets langer duurt.
WAAR KAN IK MIJN BESTELOVERZICHT VINDEN?
Het besteloverzicht kunt u op de website vinden. Als u inlogt komt u uit op de pagina van uw account waar o.a. de "Geschiedenis van mijn bestelling" te vinden is.
HOE KAN IK EEN BESTELLIJST UPLOADEN
U kunt een bestellijst uploaden via de knop Quick Order. Werkt dit niet? Zorg er dan voor dat U bent ingelogd.